Приблизително 155.000 компетентни посетители от 187 държави се погрижиха за постоянно оживление около щандовете на 6.777 изложители. Но цифрите не са най-важното, „никъде другаде предлагане и търсене с това качество не биват събирани с такава ефективност, както в рамките на Anuga в Кьолн“ – заяви с гордост г-н Гералд Бьозе, председател на управителния съвет на Koelnmesse.
снимка: Koelnmesse
Така Anuga затвърди позициите си както в национален, така и в интернационален план. С 65% международно участие панаирът отново доказа, че представлява най-важната бизнес платформа за хранително-вкусовия и питейния сектор в световен мащаб.
Фрийдхелм Дорнзайфер, председател на Федералната асоциация на германската търговия на дребно с хранителни стоки, подчерта значението на Anuga като форум за политика и икономика. „Политици от цял свят пристигнаха в Германия, за да посетят Anuga 2013. Това силно присъствие подчертава голямото значение на панаира за световната хранително-вкусова промишленост. Големият брой търговски мисии по време на Anuga е безспорно доказателство за имиджа на събитието в глобалния политически свят.“
снимка: Koelnmesse
България също даде своя принос за успеха на Anuga 2013. Общо 62 фирми-изложители оцениха положително своето участие в тазгодишното шоу и споделиха впечатления от ползотворни бизнес срещи. Проведената по време на изложението търговска мисия, организирана от ИАНМСП, подсигури на още 17 малки и средни компании от страната ни възможност за контакт с важни партньори от бранша. Броят на посетителите от България бе близо 700. Пожелаваме на всички участници успех и гледаме напред към следващата Anuga – 14-15 октомври 2015 г.
снимка: Koelnmesse