Новини

Anuga 2013 затвърди своето световно значение за бранша

Приблизително 155.000 компетентни посетители от 187 държави се погрижиха за постоянно оживление около щандовете на 6.777 изложители. Но цифрите не са най-важното, „никъде другаде предлагане и търсене с това качество не биват събирани с такава ефективност, както в рамките на Anuga в Кьолн“ – заяви с гордост г-н Гералд Бьозе, председател на управителния съвет на Koelnmesse. 

снимка: Koelnmesse

Така Anuga затвърди позициите си както в национален, така и в интернационален план. С 65% международно участие панаирът отново доказа, че представлява най-важната бизнес платформа за хранително-вкусовия и питейния сектор в световен мащаб.

Фрийдхелм Дорнзайфер, председател на Федералната асоциация на германската търговия на дребно с хранителни стоки, подчерта значението на Anuga като форум за политика и икономика. „Политици от цял свят пристигнаха в Германия, за да посетят Anuga 2013. Това силно присъствие подчертава голямото значение на панаира за световната хранително-вкусова промишленост. Големият брой търговски мисии по време на Anuga е безспорно доказателство за имиджа на събитието в глобалния политически свят.“

снимка: Koelnmesse

България също даде своя принос за успеха на Anuga 2013. Общо 62 фирми-изложители оцениха положително своето участие в тазгодишното шоу и споделиха впечатления от ползотворни бизнес срещи. Проведената по време на изложението търговска мисия, организирана от ИАНМСП, подсигури на още 17 малки и средни компании от страната ни възможност за контакт с важни партньори от бранша. Броят на посетителите от България бе близо 700. Пожелаваме на всички участници успех и гледаме напред към следващата Anuga – 14-15 октомври 2015 г.

снимка: Koelnmesse